Monday, June 27, 2011

Kerna

Aku suka pada matanya yang bisa melihat keindahan hati manusia.

Aku juga terkesima pada bibirnya yang sentiasa berkata benar,walau pahit yang selalu menjelma.

Aku kagum dengan deria hidunya kerna bisa menghidu akan segala kedukaan & kesedihan jiwa.

Aku tenang dengan bahunya yang cukup lebar, namun cukup ringgan membantu ketika ada yang perlu.

Aku rindu akan suaranya yang tidak lekang bertaranumkan Al-Quran & berzikirkan Selawat.

Aku sayang akan jiwanya yang lembut namun tegas memperjuangkan Ilmu Tuhanku.

Aku cinta akan hatinya yang ikhlas menerima silamku,kini dan selamanya hidupku.

AKU TERIMA AKAN DIRINYA, KERNA DIA ANUGERAH TUHAN, UTUSAN ILAHI, UNTUK AKU JADIKAN TEMAN SEHINGGA SAMPAI AKHIRAT NANTI.


DIA YANG AKAN KU NANTI..
AKAN KU MIMPI...
KU DOA...
SETIAP DETIK...

DIA...
PENDERMA TULANG RUSUK SEJAK AZALI
MOGA SAJA BERTEMU NANTI..

No comments:

Post a Comment